Support Service Specialist with knowledge of Turkish

08 Января

от 50 000 руб.

Партнерские Вакансии

Город:

Тольятти

Занятость:

Полная занятость

Компания "Yandex Crowd"

Millions of people use smart devices every day. On the rare occasion something doesn't work as it should, our dedicated support team is there to assist. We’re looking for attentive, tactful professionals who can respond to users and solve their problems.
If you have no prior experience, don’t worry! We provide comprehensive training on the technical aspects of the role and how our products work.

Tasks that await you:

  • respond to emails and chat messages;
  • help users resolve issues they may have with their smart devices;
  • forward information to developers and managers so they can further improve our product;
  • collaborate with other departments for additional support when necessary.

We expect that you:

  • are familiar with technical subjects, including various jacks and router connectivity issues;
  • are able to structure detailed responses while demonstrating strong analytical and logical reasoning;
  • have competence in navigating large volumes of information and pinpointing key details;
  • are proficient in English at the B1 level or above;
  • are proficient in Turkish at C2 level or above.

It'd be a plus if you:

  • possess expertise in customer engagement with a high level of emotional intelligence;
  • have work experience in a support service for at least 3 months;
  • are fluent in Russian.

We offer:

  • the freedom to work remotely from any location with a stable internet connection;
  • a flexible work schedule of at least 40 hours per week (this may include weekends);
  • stable income from RUB 50,000 (after tax) on average at full employment. Remuneration is task-based and varies according to the number of tasks completed and goals achieved (KPI). Bonus up to 30%;
  • paid online training.
Похожие вакансии

09 Января

Специалист 2 линии поддержки (бэк-офис)( Any Service )

Самара

Компания "Any Service" Крупный Банк ищет в команду Специалиста 2 линии поддержки (бэк-офис) Обязанности: Работать в CRM с...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Сотрудник технической поддержки (support)

Самара

от 30 000 до 50 000 руб.

Компания "Tiger Technologies" Привет! На связи Tiger SMS Мы международная продуктовая IT компания - разрабатываем высоконагруженные...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Support Engineer (Инженер технической поддержки L2, L3).

Самара

Компания "Magenta Technology" Мы ищем Support Engineer L2 L3 (инженера технической поддержки второй и третьей линии) в штат нашей команды в...

Отправить резюме подробнее

09 Января

Специалист техподдержки (ServiceDesk (1L))

Самара

от 40 620 руб.

Компания "Иннотехнум, Группа компаний" Что нужно будет делать: принимать обращения от пользователей и сотрудников внутренних подразделений...

Отправить резюме подробнее

05 Января

Middle Engineer [Service Desk]

Самара

Компания "МТС" Service Desk - витрина, охватывающая все аспекты жизни компании и позволяющая любому сотруднику получить необходимую услугу (ИТ,...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля: